Reklama akkauntlari sozlab shu modul o’zidayoq reklama yoqishni boshlaymiz.
7-dars: Targetdagi asosiy maqsadlar qaysilar::Targetni qanday maqsadlarda yoqa olishimiz, qaysi maqsad qachon ishlatilishini shu darsda tushunib olasiz.
8-dars: Auditoriyalar yaratish, sozlash::Targetda eng muhim 2-sozlama bu qaysi auditoriyaga reklamani ko'rsatishingiz. Bu darsda auditoriyalar qanaqa qilib yaratishni o'rganasiz.
9-dars: Lid maqsadida target yoqish::Darsda, targetni 0 dan qanday yoqilishi umumiy va lid maqsadida qanday yoqilishi ko'rsatilgan. Moomentalniy formalar yaratish ham shuyerda.
10-dars: Lidlarni amo crmga ko’chirib olish, save qilish fayl formatda::Bu darsda tushgan lidlarni ko'chirib olish va crmga ulashni o'rganasiz
11-dars: Google sheetsga lidlarni tushirish::Google sheetsni crm sifatida ishlatish, lidlarni avtomatik tushishini ulash
12-dars: Traffik maqsadida reklama yoqish::Telegram kanalingizga, saytingizda odamlarni yuborish uchun ishlatiladigan maqsadni shu darsda o'rganasiz.
13-dars: Jalb qilish maqsadida target yoqish::Videolarni prosmotrlarini, likelarini oshirish uchun ishlatiladigan maqsad. Instagram DM ga smslar oqimini kuchaytirish uchun ham shu maqsaddan foydalaniladi.
14-dars: Xabarlar maqsadida target yoqish::Instagram akakuntiga SMS oqimini kuchaytirish uchun yoqiladigan maqsad
15-dars: Sayt pixelga sotuv maqsadida target yoqish::O'zimiz o'rnatgan pixelga target yoqish darsi
16-dars: Ads menejer umumiy ko’rinishini o’rganish, filtrlar qo’yish::Filtrlar orqali reklama kampaniyalarini oson topish, edit qilish va umumiy hamma sozlamalarni o'rganamiz bu darsda